Rabu, Februari 16, 2011

KAN AKU DAH KATA..MESTI KENA PUNYA LA..HAHAHAHAHA..

Kan aku dah kata..Bil Maxis aku naik tinggi ni mesti kena berleter ni..Akhirnya tekaan aku berjaya jugakk...Baru taksat tadi Incik Bachok call aku..



"Sayang..I dapat tau bil U naik tadi..I check tadi..kenapa makin naik ni..baru je dapat kawal bil..dah buat perangai lama balik ke?..kuat bergayut!!"





"Hahahahahahahahhahaa.."



"Kenape U gelak?betul kan I cakap..??"





"Hahahahahahahahahahahahhaa..."





"U ni kenapa?I cakap dia gelak plak..Hisssshhh!!"





"Hahahahahahhahahhahhaa..."





"Bulan depan I nak u kontrol balik bill u!"





"Hahahhahahahahhahahahahahhaahhaha.."





Aku saja gelak ja..kalau aku layan dok jawab ja pertanyaan dia tu..mau berleter sampai esok pagi pun tak sudah.Macam mak nenek..hahahhahaahahahha..




Ayoyoyo..itu kitci suda kena maraaa..pandang lain..jangan kasi saya pulak kena maraaa...Pakej lain ada lagi kitci...Lagi murah!!..dun worri..!!

Tadi Incik Bachok baru ja bank in duit kat aku..Esok kena bayar bil...hahahahhahaa



2 ulasan:

Bijen M. berkata...

Cakap je kat dia plawok plawok plawok plawok plawok.
Heh.
Apa barang keje TM tapi pakai Maxis lagi?
Pakai tipon rumah ah.

Amira Amair The Poyos berkata...

Bijen..


Hahahhahahha...
atau aku sebut ja..
Khed..khed,..khed..hahhahahaha

Tipon umah takleh bw merata-rata..kalau pkai MAXIS leh bw merata..hahhaa..Tu la..TM..dulu ada TM touch..pi kasik kat CELCOM yang lupa daratan tu plak..kalao tak aku pkai 013 jek.

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!