Jumaat, Februari 25, 2011

OH YEAH! TERBAIK

Sekarang ni memang aku tergila-gila betoi la tengok cerita Oh Yeah! kat Astro warna..Kadang-kadang lawak depa tu buat aku gelak sakan samapi nak terkencing..hahahahaha..Tah pape betulla..Dalam-dalam banyak-banyak segmen aku paling suka segmen sentap..samapi gaya tu pun dah jadi ikutan kat Raja lawak..Plezz la..tak larat nak gelak..Ni salah satu adegan yang ada dalam Oh Yeah!





Hadoiii..tak boleh tahan la tengok Malik Noor buat gaya bapuk..Geli aku..hahahhahha...

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!