Jumaat, Februari 11, 2011

KALAU INJECTION SELAMAT,KALAU TURBO..MASUK SUNGAI LA JAWABNYA

Sebelum ni mak aku telah mematikan niat aku nak taruk Turbo kat MIRA akU sebab aku kaki bawa kereta laju..kalau pakai turbo..lagi la laju kan..Amaran mak..

"Hang taruk ja turbo..mak terajang keta hang masuk sungai..Biaq ikan buat sarang..!!!"

Oleh sebab mak buat mata terjegil dia time tu,aku matikan teruih niat aku..Takut wwooiii mak aku..ganas macam mafia tu kalau dengan anak-anak dia..huuuuu!
Jadi aku pun pasrah jela pakai enjin Injection..Laju la jugak kan...


Tapi hari ni,masa aku tengah bersembang dengan brader jual kereta,tiba-tiba dia tanya aku..

"Kak..hang pakai enjin Injection kan?"
Aku angguk ja..

"Apa barang Injection..hang tukaq turbo la..lagi sempoi..Murah ja Turbo kancil...Kalau hang nak..aku boleh tolong setell.."

Ni yang aku pantang ni..Main offer-offer plak..baik punyer offer..Tiba-tiba nak membara balik nak pakai Turbo ni..
Huhuhuhuhuhuhuhu..

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!