Ahad, Februari 13, 2011

HARI-HARI PERANG

Aku baru ja setel masak,mengemas rumah..cuci itu..cuci ini..Jadi lepas setel semua aku pi la depan TV dengan harapan nak tengok cerita best hujunng minggu ni..
Tengok-tengok abah baik punya dok atas kerusi malas kesayangan dia tu sambil layan Discovery Science.Cerita pasal cara buat mesin berpearang..kereta kebal la..jet pejuang la..Hari-hari layan benda ni ja..Adoilaa...
Tension aku!!!!



Kalau la Malaysia berperang ngan mana-mana negara,aku confirm Abah aku ada kat barisan hadapan...
Huuuuuuu!!!



Dulu pak hang masuk dah pemilihan untuk Pegawai tentera,nak jd askar macam kami..tapi kena tendang keluar sebab gigi dia tak elok..tu la..lumba motor lagi samapi asyik eksiden gigi pun rongak..hahahahahaha.

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!