Jumaat, Februari 04, 2011

MATA TAK MENGANTUK!!!

Pukul 2 pagi lebih sikit aku tak tidoq lagi???
Nampaknya aku dah terkena penyakit Incik Bachok ni..
Dia ada satu penyakit takleh tidoq malam..Bila nak subuh baru terasa nak tidoq..
apa punya perangai la mata Incik Bchok ni..
La ni aku plak tersangkut sama...waaaa..Ceq nk tidoq la wei mata!!



Woii Miss Poyo..kalau nak letak gambaq aku.buh la sepasang..yang pi buh sebelah ja buat apa..satgi orang cop aku mata dajal tak ke naya..!!!

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!