Isnin, Februari 28, 2011

HAAAA...POLITIK HAPRAK!

Sakit betul kepala otak aku..mana-mana tv kat Malaysia ni berita depa asyik cerita pasal pilihan raya ja..
Uwweeekk!! nak termuntah aku..
Tayang la cerita pasal kucing bertanduk ka..ayam berak kapur ka..belut elektrik ka..
Aku meluat ah tengok berita pasal hang kutuk aku..aku kutuk hang..Aku jual gula murah,kau tak bangga jadi melayu,aku bukan lulusan Al-Azhar...Wahahahhaha..Setiap kali ada pilihan raya ja..benda yang sama diulang,modal nak tarik undi..La ni muka Najid aku jemu..Muka Nik Aziz pun aku dah jemu...Ni semua muka-muka gila kuasa ja ni..Bukan pikiaq hal rakyat pun..Yang paling bodoh sekali golongan tua-tua kroni depa la..Memang bodoh piang..hahahahha...

Masa pilihan raya boleh la mai melawat rakyat la konon..prihatin la konon..habis pilihan raya..bau badan pun takdak..hakk tuiii!!

Mak..cheq minta maaf..walaupun ceq daftar mengundi..tapi ceq tak sokong mana-mana..nasib la sapa-sapa pun yang ceq pangkah tu..Kita tunggu pilihan raya akan datang nohh...

Kepada Rakyat Kerdau dan Merlimau..selamat mengundi orang-orang tua tu semua..hahahahhahahha..

4 ulasan:

Penanggah berkata...

gua lg lah bosan gak tengok muko diorang tu.. tak hensem lngsung.. tengok muka2 pengampu diorang lg la hampeh.. kesian gua tengok orang kmpung kena tipu ngan orang politik.. ikutkan mau jer gua tubuhkan parti baru yg lebih glamer.. yg korang boleh hura hureyy 24 jam.. huhuuhuu!

Amira Amair The Poyos berkata...

Penanggah..

aku skong kalu hg tubuh parti baru..boleh kita buat rombongan slalu..hahahhaa

Linglung berkata...

berita tv tak boleh pakai, semak je kalau tgk...berita nak memperbodohkan rakyat..

Amira Amair The Poyos berkata...

Lingung...

Ada benar ada yang tipu..tapi kalo yg tipu tu la kita kna amati btul2..sbb tu org atas pagaq mcm aku ni bijak sikit menilai kot berbading penyokong yang buta mata..buta hati..mau skong ja.hahahahhahahaha..come on la..zaman setia kat parti2 mcm setia kat sultan mcm dulu2 tu dah takbeh pakai dah..

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!