Rabu, Februari 02, 2011

PACAT WOII PACAT..GELI!!!!

Menatang yang buat aku geli sekali kat muka bumi ni mesti pacat dengn lintah.Walaupun aku agak macho-macho kelakian sikit (yang ni takbley tahan punya ayat)tapi kalau dengan pacat jadi takut tahap siamang.


Masa aku kecik-kecik dulu,kalau budak laki terjun bendang,aku pun terjun sama.Biaq la lumpuq penuh badan,aku tarak heran la...Tapi bila ja naik dari bendang,nampak pacat dok berjalan-jalan(berjalan-jalan?) kat beris aku..mula la aku melolong.Satu kampung dengaq aku menjerit sampai burung yang bertenggek kat pokok pun habis berterbangan..Tudia puny dasat aku jerit..huhuhu..




Aku lintah la baghal!!! tu pun takleh beza ka poyo wooiii

Dulu,kaki lembu arwh tokwan ada pacat..mula histeria jugak la aku kat tepi kandang lembu..mau tak histeria..punya besaq..hitam lagi..(besaq dan hitamm?? hahahhaha..tiba-tiba otak aku kotoq sat) dok menepek baik punya kat kaki lembu..Huii..geli lah!!



Aku jugak pernah terajang sorang budak laki time dia nak tolong aku buang pacat kat betis aku..Masa tu aku punya kaki menerawang merata..dia suh aku relex-relex..kaki tu dok diam-diam sikit..senang dia nak buang,tapi dah geli sangat..tertendang muka dia..lari bali menangis budak tu..hahahhhaha..La ni dah kahwin ada ank pun hang noh..



Lepas tu,Baby ni..aku taktau la hutan mana dia pi masuk main..balik ja rumah..mesti ada sekoq pakat bertenggek kat tepi bibir dia..mula la aku panik..amik garam..terus truk kt mulut baby..bukan pacat ja mengelupur..Baby mengelupur sekali..hahahahha..masin kot..Kesian hang Baby..Dapat tuan kejam macam aku..hahahaha..

Tadi mak aku nyanyi lagu pacat..aku dengaq pun aku geli..heran betoi..mana la mak aku dengaq lagu ni..sampai boleh menyanyi..hahhhh..walaupun lirik dia mak aku kasi merapu sikit..Sesuai la ngan otak dia yang lebih kurang otak aku ja..tapi tang muzik tu dah cukup aku tau tu lagu pacat..
Yang aku dengaq betui pun mak aku nyanyi tang sini..

"Diketik pacat.dio ketik kot celoh-celoh!!!"

Hahaahhahahhaha...Abah aku dok gelak ja dari tadi dengaq mak aku nyanyi..
hahahahhaha..
Nak layan sat lagu pacat..

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!