Ahad, Februari 13, 2011

LAGI-LAGI PASAL LEMBU..!!

Sejak akhir-akhir ni..aku dok dengaq Mirul asyik nak beli lembu ja..
Dok tanya mak aku harga anak lembu berapa,lepastu tanya pulak kalau lembu bunting hatga berapa..macam-macam dia tanya mak pasal lembu..Maklum la..mak aku dulu anak pembela lembu(betoi ka ayat aku ni?huhuhu).Katanya dia nak jadi saudagar lembu yang berjaya..Sebagai kerjaya sampingan..Huiii..hang punya otak ni kadang-kadang bernas jugak Mirul noh..Ada wawasan gitu...






I like mat rempit...!! Eh silap..I like Mirul..hihihihi

Tapi kan Mirul..Akak rasa hang bela kambing pun ok jugak..hang kan lahir tahun kambing ..Kira saing hang la tu..hahahahhaha...

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!