Jumaat, Februari 25, 2011

KEJORA DAN BINTANG KONON..!!

Sekarang ni bila aku balik ja dari pis,masuk-masuk ja dalam umah,mesti mak aku layan Astro Ria layan sinetron Kejora dan Bintang.Aku pun taktau la sapa pelakon dia..Aku tak kenal langsung.Yang aku kenai Baim Wong ja..




Waduh..gue rasa terharu sekali kok Miss Poyo hanya kenal aku aja dlm banyak-banyak pelakon Kejora dan Bintang..hikhikhik..


Aku kenai dia pun sebab aku tengok muka dia nak macam pelakon Hongkong yang nama Daniel Wu tu..hahahhhahaha..


Aku meluat gila la nak tegok cerita Indonesia ni..Meleret-leret gila...nyampah..Kalau adegan terkeut..muka tu over terkejut gila dengan muzik jeng...jeng..jeg depa tu..huuii...







Ni aku nak marah ni!! aku punya hensem gila Miss Poy cakap macam Baim Wng..Apa kelazzzz!!

Tapi tu la..bila hari-hari dk dengar lagu dia..last-last aku terberkenan plak kat lagu dia..hahahahhahahhahaha..






Ok..cau layan Raja Lawak!!

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!