Rabu, Februari 23, 2011

FUH!!

Sejak Mr.Eksekutif takdak ni..Sebulan dia takdak start hari Isnin lepas..Keadaan macam haru biru ja..kerja jadi berlambak..Dia yang masuk kem Wataniah ni main pakai bagi emel ja..Mira buat itu..Mira buat ni..Kadang-kadang bertubi-tubi takdan nak tepis aaiihh..Lepas tu dengan arahan-arahan yang dia bagi suruh aku sampaikan kat staff lain lagi..Jenuh nak jawab pertanyaan depa balik plak dah..dah la aku technician ja weii..banyakWaaa...



Kalau la aku ada Ijazah..Mesti aku dah layak dok tempat Mr.Eksekutif ni..hahahahhahhahaha..

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!