Jumaat, Februari 11, 2011

ADOI LA...!!

Loh..baru aku sedaq yang aku tak tulis satu entri pun hari ni.punya bizi tahap cipan..
Urus itu..urus ni..Urus hal adik..urus hal incik bachok yang tiba-riba rindu kat aku plak,nak jumpa....urus hal pinjaman bank..urus kerja la...Incik Pegawai pendekar mata satu..Incik Pegawai Selenge.Dengar cerita Mr Eksekutif yang teruja pasal anak dia..maklum la..baru first time dapat anak..Gosip liar..gosip semasa..Cerita sebenar..cerita panas..hot-hot..
macam macam la aku buat hari ni..Baca tahlil..makan-makan...cilok air kotak barang 5 kotak..SEmbang hal baju..teman Khausar shopping baju..bawa Ida makan nasi ayam..teringin..bukan aku bawa kereta..Khausar yang bawa...aku dok sebelah ja..hahahahahha..
Jumpa abah nak amik penyata KWSP dia..Kena marah sebab lambat hantar report top..telefon makcik tanya hal rumah yang aku nak beli..kalau dapat la..Layan pegawai maybank offer takaful apa bala pulak taktau la..kena bayaq 67 sebulan.Macam-macam la...
Waduh...!! Bila balik rumah ja..terus rasa gila letih...
Adoi la mak!!!

Ni baru bujang..kalau dah kawin..Balik rumah kena buat kerja rumah plak..masak,basuh kain..lipat kain..layan laki..kalau ada nak..layan anak..
Huiii....

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!