Selasa, Februari 15, 2011

ASKAR PUN OK GAK

adakah Incik Bachok sesuai jadi Cikgu?

Tak pun jadi askar ke..TUDM..
Kalau la dia jadi husband aku..Mybe dia boleh jadi menantu kesayangan abah aku kalau dia askar..
hahahahahahahahaha..


20hb ni ada interview pemilihan untuk join TUDM kat pengkalan TUDM Butterworth..
Aku tengah dok suruh Incik Bachok try tengok..mana tau ada rezeki..huhuhuhuhu..
Tapi Incik Bachok macam tak berminat ja nak join askar..tambah-tambah bila abah pernah cerita kat dia yang betapa susahnya masa jalani latihan askar dulu..Tera abah yang seminggu ja pun dok dalam kem pun cakap susah..Inikan pulak kalau 9 bulan..
Tapi aku teringat kata-kata kawan baik aku Khusyairi yang sekarang ni jadi Bomba kat Jalan Khucai Lama,KL tu..dia cakap demi untuk rezeki dan sara hidup..Dia tahan jugak sampai cukup 9 bulan....
Lagipun kalau dia masuk TUDM,dengan kelulusan yang ada..dia boleh masuk bahagian technical..Macam Pakjang aku...

Hmmm....
Harap-harap Incik Bachok mau pi..

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!