Jumaat, Februari 04, 2011

FAMILY FIRST!!

Incik Bachok pernah kata kat aku..

"Family u kecoh betul la..."


Hahahahahahahaha..tau pun..kami sepupu sepapat,mak sedara pak sedara..sedara mara seblah rumah memang kecoh..Aku lahir-lahir ja terus masuk dalam family yang riuh rendah,cakap banyak,cakap kuat dan gelak kuat..
Tapi family mak la..family abah agak kureng..tak mesra..mybe family abah ada macam-macam masalah..Peneraju dia kan kahwin banyak..jadi anak-anak bermasalah la..duit banyak pun buat apa kan?

Berbanding family mak yang asal dari orang susah..Tapi hidup depa gembira ja..kegembiraan depa tu,depa peturunkan plak kat anak-anak depa termasuk aku adik beradik..Mau tak lagi kecoh..

Jadi aku tolak dulu cinta,kerjaya..wang ringgit..Family adalah first..!!

Oppsss..Tuhan adalah first yaa..
Hohohohohohohoho...

Dibawah adalah gambar aktivi keluarga belah Mak.Banyak lagi aku nak taruk..tapi jangan la..karang lembap plak blog aku..hahhahahhahaha..


Kat rumah adik tiri Arwah Tokwan




Jalan-jalan cari pasal dengan sepupu sepapat


Baby dikakiku yang berbulu jantan..hahhaha



Aktiviti melantak di hospital masa Azhan di tahan diwad sebab asma..




Berangan model di rumah toksu






Makan beramai-ramai dibawah pokok rambutan sebelah rumah aku.







Membuat gila meroyan di air terjun








Melantak di rumah makcik









Makan sempena dapat kerja kat TM..Pakat-pakat mai KL nohh..




Bercuti kat Melaka beramai-ramai







Beramai-ramai pi meminang untuk paksu..
Kalau takdak aral melintang..Paksu kahwin tahun ni gak kot...Mak dan adik beradik dia berpakat nak masak sendiri lauk pauk untuk kenduri adik bungsu depa tu....hehehe..







































Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!