Selasa, Februari 08, 2011

BILA GIGI SAKIT..

Apasal pulak aku tiba-tiba sakit gigi nih??
Semak betul la bila gigi geraham kat bawah belah kiri mulut aku sakit..Menyeksakan tau dak...
Dah la wayang cina dok pom pang pom pang..Bunyi gendang..lagi berdenyut-dennyut..haiya...
Aku rasa takat ni dah dua batang gigi aku cabut gara-gara sakit gigi ni.Dah la gigi kekal aku cabut..memang tak tumbuh dah..waaaa.....!!
Dah la time aku pi cabut gigi..aku usung Incik Bachok..Dia panggil aku nenek tua!!
Waaaa....Tau la aku tua dari dia..jangan panggil camtu..Sensitif wooooo!!



Adooii laa..makin lama makin sakit ni...takkan nak pi cabut sebatang lagi..?
Gila betoi betull..Kang aku kena pakai gigi palsu macam pompuan dalam video malam pertama tu kang..Haaaa.....


Hang gosok gigi macam aku dak poyo?


Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!