Jumaat, Februari 25, 2011

LUPA HAL MIMPI SEMALAM

Semalam aku ada mimpi pasal aku kembali ke kerjaya kat tapak bina.Kerjaya sebagai Kerani Tapak kat sebuah projek membina empangan besar kat belah Sabah atau Sarawak kalau diikutkan cara percakapn mimpi aku tu la..Tapi aku tak ingat sangat apa yang aku mimpi..Sebab tu la aku tak tulis pasal mimpi aku tadi..Sebenaqnya bukan semua yang aku mimpi aku akan ingat.Ada sesetengah mimpi aku aku lupa terus..atau pun ingat sikit-sikit..Kalau bernasib naik,aku akan ingat semua perjalanan mimpi aku.

Macam kes mimpi semalam,yang aku ingat,aku kembali kerja kat tapak pembinaan sebgai Kerani Tapak(macam aku kerja dengan Incik Arkitek Dulu laa),turut ada 3 4 orang lelaki yang aku syak sebagai rakan sekerja..Beberapa orang pemuda yang bercakap dalam bahasa aku aku kenalpasti sebagai bahasa belah Sabah Sarawak sana,banjir yang buat empangan yang masih belum siap tu pecah,Sebuah titi gantung yang tinggi dan panjang mengadap empangan dan seorang hero yang menyerupai Yassin Senario yang selalu bawa jala brsama dia..Huuiii..Tu dia mimpi aku macam tu la semalam..Yang aku ingat banjir besaq melanda dan Yassin Senario selamatkan kami pakai jala dia saja..hahahahhahahaa....
Apa punya mimpi daa...Pelik gila..




Haaa..korang jangan main-main,selain dari watak bang pulis..aku pun bleh jadi superhero yang menyelamatkan orang pakai jala ja..tak main la pistol-pistol canggih..heh!

S,malam ni jangan la mimpi mengarut lagi..mimpi la yang best sikit..mimpi aku jadi jutawan ka..hahahahahahha


Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!